TRL Awards, vino e molte pizze - Reisverslag uit Rome, Italië van Marlou Schyns - WaarBenJij.nu TRL Awards, vino e molte pizze - Reisverslag uit Rome, Italië van Marlou Schyns - WaarBenJij.nu

TRL Awards, vino e molte pizze

Door: loukieopreis

Blijf op de hoogte en volg Marlou

22 April 2011 | Italië, Rome

Buonasera!
Ik heb eventjes een rustig avondje, dus kan ik wel weer een verhaaltje schrijven. Deze week is echt supersnel voorbij gegaan!
Maandag ben ik met Laura en Michelle na hun communicatieles naar een megawinkelcentrum buiten Florence gegaan. Het was een behoorlijke zoektocht om de goede bus hiervoor te vinden, maar uiteindelijk hebben we toch het winkelcentrum bereikt, na wat stress of we wel de goede kant op reden ;) Na het shoppen waren we allemaal doodop en zijn weer aan de terugweg begonnen. Maar we hebben goed geshopt :)

De volgende ochtend merkte ik dat het toch erg lastig blijft om vroeg op te staan, als je gewend bent om lekker een beetje uit te slapen.
Maar ik word wel steeds sneller in aankleden en ontbijten ;)

We hebben trouwens een heel fijn plein ontdekt vlakbij school,Piazza Santa Spirito, waar niet zoveel toeristen zijn en we heerlijk kunnen lunchen in het zonnetje! Dat hebben we dus een paar keer gedaan deze week, gewoon met een stokbroodje en een potje pesto op het plein gaan zitten :)

Woensdagavond zijn we naar de TRL Awards gegaan. Dat is de Italiaanse versie van de MTV Awards. Van te voren zijn we even een wijntje gaan drinken op Piazza Santa Spirito en toen hebben we ons in de drukte gestort om het 'concert' bij te wonen.
Helaas werden er vooral (voor ons) onbekende liedjes gezongen, maaaar het was wel súpermooi om de podiumlichten op de kerk van Santa Croce te zien schijnen! En het was sowieso een erg gezellige avond!:)

Na deze week ben ik wel behoorlijk moe. School was ook best intensief deze week. We leren iedere dag nieuwe dingen, wat opzich natuurlijk heel goed is. Alleen ik moet echt even zelf gaan studeren, anders vergeet ik alles wat we eerder al geleerd hebben. En mijn woordenschat mag ook wel wat vergroot worden ;)

Morgen heb ik even een rustdagje. Waarschijnlijk ga ik met Laura even de stad in of ergens lunchen ofzo en zondag ga ik met Rafael met de excursie mee naar Cinque Terre! Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen (Doris&Francesco;)) dat het er heeel mooi is. Alleen het weer schijnt niet zo super te worden. Maarja, we moeten ook wel een hele wandeling maken dus het is misschien wel fijner als het niet te warm is.

Nu ga ik even een pizzaatje in de oven schuiven (hoewel ik vanmiddag ook al pizza heb gegeten als lunch)!
Tsja, ik eet dus niet zo gevarieerd. Eigenlijk alleen pasta of pizza. Maar ach, het is maar voor vier weekjes! Daarna nog tijd zat om aardappelen te eten ;)

Fijne Pasen e a presto!

  • 22 April 2011 - 19:31

    Doris:

    Yes, weer 'n update :D
    Maar eigk ben ik nu natuurlijk wel heel benieuwd wat je dan allemaal geshopt hebt!
    Ik zal voor je duimen dat 't zondag toch 'n beetje lekker weer is (maar idd, te warm is ook niet goed. Of wel, als je je bikini meeneemt en 'n duik in zee waagt!). Fijne Pasen en geniet van Cinque Terre!

  • 23 April 2011 - 07:59

    Linnie:

    Hey loeloe,
    klinkt superleuk allemaal:D
    ja tijd gaat echt te snel he..
    geniet er maar van!!
    voordat je het zeet zit je weer thuis aan de aardappelen haha:P
    bisous!!

  • 28 April 2011 - 19:48

    Evelyn:

    aaah die foto's, ik ben zo jaloers:D
    al is volgens mij alles in dat appartement wel piccola he:P
    maarja na een weekend tussen de muizenkeutels kijk ik ook niet meer zo nauwkeurig dus ziet eht er allemaal prima uit toch:) maarre pizza en pasta is toch helemaaal niet erg, dat eet ik ook altijd is prima studenteneten hoor:P maar de rest en de rest van de foto's en alles hoor ik vast wel als je terug bent, ik heb na 13 mei alle tijd:P volgende week dinsdag begin ik met graven maar we beginnen elke dag om 8 uur sochtends!! ik was nogal in shock aangezien dat betekent dat ik dan minstens om half 8 al moet vertrekken op de fiets.. heb jij het toch een stuk beter in bella italia haha

    nu ga ik nog even mn culturele antropologie doorlezen anders komt er van mn hertentamen waarin ik toch al niet meer zoveel vertrouwen heb helemaal niets meer terecht:P

    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 07 April 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6343

Voorgaande reizen:

10 April 2011 - 07 Mei 2011

Studiereis Florence!

Landen bezocht: